Ücretsiz Günlük Fal

Günlük falınızı Okuyun

Astroloji.org 'un desteğiyle

Sayfalar

Bu Blogda Ara

27 Haziran 2010 Pazar

Sen Hiç Benim Olmadın ki..


sen hiç benimle oLmadın kii Seninle olmanın en romantik yanı neydi biliyor musun?



Sensiz gecelerde sana söyleyemediklerimi yıldızlara aya anlatmak...
Okuduğum kitabın sayfalarında dinlediğim şarkı sözleriların türkülerin şiirlerin



her mısrasında seni bulmak.


Seninle olmanın en zor yanı neydi biliyor musun?
Seni kaybetme korkusuyla hayatta ilk kez tattığım o tarifsiz
duygularımı umut denizinin ortasında küreksiz bir sandala hapsetmek.
Sevgili yerine dost kalmayı başaramamak.
Yalın ayak yürümek bıçağın en keskin yerinde.
Kanadıkça tuz yerine gözyaşlarımı basmak yüreğime.
Seninle olmanın tek yan etkisi neydi biliyor musun?
Nereden bileceksin?
Sen benimle hiç olmadın ki.
Olsaydın avuçlarım terlemezdi...
Isırmazdım dilimin ucunu...
Özlemezdim seni
Kıskanmazdım.
Korkmazdım yollarda yürümekten.
Islanmazdım yağmurlarda...
Yıldızlara aya dert yanmaz
böyle her şarkı sözlerida sarhoş olmazdım.
Korkmazdım seni kaybetmekten
ayaklarım kan revan atlardım sandaldan denize...
Ve her kulaçta haykırırdım seni..
Ama sen hiç benimle oLmadın kii..benim olmadınkii..




YA AKLIN BAŞKA YERDEYDİ YADA YÜREĞİN!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder