Ücretsiz Günlük Fal

Günlük falınızı Okuyun

Astroloji.org 'un desteğiyle

Sayfalar

Bu Blogda Ara

25 Şubat 2010 Perşembe

Resimlerle Şarkılar - İyi ki Varsın - Murat Kurşun




Ben aşkımı yana yana söyleyemedim
Yüreğimden yüreğine dinletemedim
Kara sevda gizlenir mi söyle sevdiğim
Paylaşamazsam seninle çürür bedenim




Benim canım sevgilim
İyiki varsın
Allahım benden alsın, ömrüne katsın
Bu garip canımdan daha da cansın
Bende sonradan değil doğuştan varsın




Benim canım sevgilim
İyiki varsın
Ben aşkımı yana yana söyleyemedim
Yüreğimden yüreğine dinletemedim
Kara sevda gizlenir mi söyle sevdiğim
Paylaşamazsam seninle çürür bedenim



Benim canım sevgilim
İyiki varsın
Allahım benden alsın, ömrüne katsın
Bu garip canımdan daha da cansın
Bende sonradan değil doğuştan varsın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder