Ücretsiz Günlük Fal

Günlük falınızı Okuyun

Astroloji.org 'un desteğiyle

Sayfalar

Bu Blogda Ara

1 Mart 2010 Pazartesi

Ayrılık Şiirleri - Götürme Hayalini

Tam ortasında buldum kendimi,sensizliğin
Olmadığın zaman hayalinle avunurdum
Hayalini öper,ona sarılıp uyurdum
Hayat gerçeği bir tokat gibi vurdu yüzüme
O an anladım ki yoksun
Hayalini bile alıp gitmişsin
Hiç mi için sızlamadı hiç mi yanmadın
Ne kördün görmedin,dönüp bakmadın
Aşklarda vefasız mı bitermiş böyle ?
Bilmemiş hissetmemişsin
Ağlamıyorum derken hıçkırıklara boğulan bendim
Hemde öyle ağlama ki
Yağmur damlalarının tüyleri ürperiyordu
Anladım gitmişsin,anladım yoksun
Alışmak zor olsa da,ağlamak kolay
ama birkez dinlemedin
Çok yalnızım şimdi geri ver hayalini
Hiç düşün mü ?
Hayalin de olmasa nasıl yaşayım
Sen diye geceleri
Karanlığa mı sarılayım ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder