Ücretsiz Günlük Fal

Günlük falınızı Okuyun

Astroloji.org 'un desteğiyle

Sayfalar

Bu Blogda Ara

1 Mart 2010 Pazartesi

Ayrılık Şiirleri - Öyle İçimdesin ki

Sonu sana geliyor her cümlenin.
Her şeyin başında, içinde ve sonundasın.
Bu değişmiyor..
Öyle içimdesin ki...
Birden aklıma geldi, tuttum sana bir mektup yazdım dün.
Çok mutluydum..
Gün içinde neler yaptığımı, nelere kızıp, nelerle mutlu olduğumu,tek tek anlattım.
Mevsimlerin ve insanların nasıl karışık ve beklenmedik olduklarını yazdım.
“Yine zamansız yağmurlar” dedim,
“Daha önce, hiç bu kadar zayıf değildi güneş ışınları” dedim,
“Gerçekten buradaki şarkıları hiç öğrenmeyecek, bilmeyecek, söylemeyecek misin?” dedim.
Çok uzun bir mektup oldu.
Başından sonuna kadar okudum da.Neler yazmışım diye merakımdan..
Sonra çekmecemden bir zarf çıkarıp, adını yazdım.
Büyük harflerle, yalnızca adını..
Adresini bilsem gönderir miydim..? bilmiyorum.
Mektup cebimde..
Cebim yüreğime yakın..
Yüreğim sende..
Sen yüreğime yakın..
Öyleyse mektup sende.
ßu kadar içimdesin işte !!!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder